Google+ Edithsme: 118 Frases per desitjar un Bon Nadal i un feliç Any 2022

19/12/21

118 Frases per desitjar un Bon Nadal i un feliç Any 2022

Feliç Any 2022!
Kep Calm and Happy 2022
Feliç any nou a tothom!
  • Malgrat aquest any ingrat, he decidit sortir d'ell per la porta gran perquè sé segur que en el 2022 vindrà la meva revenja. I ja us aviso, serà gran. Per un any ple de revenges i remuntades! -Edithsme-
  • Aquestes festes m'estic adonant que els regals no són res si les cadires estan buides. Així doncs, aquest 2022, si us plau, cuidem-nos molt! -Edithsme-
  • Per un Nadal màgic fes un encanteri, preparem l'apòzema, deixem que es refredí. Deu grams de tendresa, tres de comprensió, cinc de tolerància i quatre de passió. Uns quants polsims de bondat i tres o quatre fulles de llorer beneit. Barregem suaument per no trencar res i ho deixem tot a l'atzar del vent dispers. Unes poques paraules ben dites i  ja tenim la màgia de Nadal a totes les cases.-Adap. Edithsme-
  • Al pas que anem, aquest 2022 la Marató d'enguany serà pel català, així doncs, i per l'amor de Déu, aquest any... parla català! -Edithsme-
  • Als que l'any passat em van dir que no ho aconseguiria, només dir-los, que aquí segueixo, dempeus, amb les ganes intactes i en la direcció correcta. Així doncs, en aquest any vinent que aviat comença, si us plau, seguiu dient-me que no ho aconseguiré, perquè cada vegada que ho feu, és un estimulant vital per a mi, una patacada al cul que m'empeny cap endavant i un motiu mes per a seguir intentant-ho. Apa reiets, jo també us desitjo un bon any i ja posats que se us emporti el vent de llevant! -Edithsme-
  • Aquest any, gaudim de les coses senzilles perquè de les complicades ja n'hem tingut prou. Així doncs per un 2022 més tranquil, sense guarniments, protocols ni etiquetes, envoltats dels que més estimem, i allunyat de tots aquells que ens encongeixen el cor. Per un 2022 més amable i més cordial amb tots! -Edithsme-
  • Com que estem a punt d'acabar aquest any tan deslleial, crec que és un bon moment per demanar un minut de silenci per tota aquella gent bipolar que odien els catalans, però malgrat això, no volen deixar-los marxar. A veure si hi ha sort, i aquest 2022, el karma els hi torna tanta catalanofòbia i tanta bretolada! -Edithsme-
  • S'atansa el Cap d'Any... i les meves amigues ho saben. Per l'amor de Déu! Que aquest any es portin bé!-Edithsme-
  • He decidit que a partir d'aquest any no tindré principis, prefereixo els finals i a poder ser feliços. Així doncs per un 2022 ple d'encerts i epílegs plaents!
  • Aquest 2022, segueix corrent, no deixis que les teves excuses t'enxampin!
  • Ep, tu bonica, si la que està llegint això, la que porta els últims dos anys cuidant dels seus i si ha fet falta, s'ha arremangat pels altres. La que ha dut posada la mascareta en tot moment i ha fet llargues cues a l'entrada dels establiments, intentant en tot moment mantenir les distancies. La que s'ha tragat llargues tardes de confinament a casa i ha estat capaç de transformar-la malgrat tot, de vegades en una sala de dansa i d'altres en una autèntica gimcana. Ep tu, si tu, la que s'ha posat totes les vacunes, tot i la desconfiança de saber-les insuficients i maldestres, la que ha après a teletreballar des de casa i a abraçar als seus amb mirades llunyanes però fins i tot capaces de travessar les pantalles. Tu, si tu, valenta, només dir-te que algun dia s'acabarà tot això i que serà en gran manera gràcies a gent com tu. Només vull donar-te les gràcies i recordar-te que ets formidable. No canviïs mai. Per un 2022 ple de persones com tu. Plenes d'encerts i d'ànima! -Edithsme-
  • Aquesta nit de Reis, vigileu per si apareix un quart Rei, perquè aquest no és dels que deixa regals, més aviat és dels que se'ls posa a la butxaca!
  • Aquest 2022 no em canviïs de llengua! Ni permís ni perdó!
  • Si alguna cosa he descobert aquest 2021 és que soc molta papallona per a certs estómacs i massa balena per a tant calamarset com ronda. Així doncs per un 2022 amb més valents i menys idiotes! -Edithsme-
  • Aquestes festes tornaran les abraçades i també les besades, els dinars de Nadal i els d'empresa, Les esquiades amb els amics i les escapades romàntiques, però per l'amor de Déu, tingueu cura i seny en tot el que feu, perquè el cert és que estic cansada de veure tantes cadires buides a les taules. Així docs prenem consciència i treballem plegats perquè el pròxim 2023 les cadires romanguin plenes. -Edithsme-
  • Aquest 2022, evita la gent tòxica. Els estats d'ànim s'encomanen, així doncs, un brindis per aquest any que aviat comença, rodejats de gent molt més sana i sobretot més riallera!
  • Comencem el 2022 amb un somriure i a veure si hi ha sort i aquest any no aconsegueixen treure'ns-el. Per un 2022 més benvolent i sempre rialler!
  • Aquest 2021 ni llei d'audiovisuals, ni llei de memòria històrica, ni reforma de la comissaria de Via Laietana, ni traspàs de l'aeroport, ni traspàs de rodalies, ni porres, ni crispetes, ni res de res. Quines ganes xiquets, que arribi el 2022 o potser saltar directament el 2023!
  • Per si ho has oblidat, el cervell és un dels pocs òrgans que combina amb tot, així doncs, per l'amor de Déu utilitza'l i aquest 2022 atreveix-te a pensar! Per un 2022 amb més pensaments coherents i sobretot valents! -Edithsme-
  • Arribo al 2022 amb moltes esperances i disposat a posar-les en practica, fins i tot estic preparat perquè em tornin a trencar el cor, perquè si alguna cosa he après aquest any, és que per recompondre'l sempre tindre els meus amics, així doncs, per un 2022 ple d'esperances, birres i bojos amics capaços de recompondre qualsevol pena i si cal amb els seus propis trossos. -Edithsme-
  • Intentant recordar totes les coses que m'han passat aquest any tan dispers i estrany que hem viscut, només podia centrar-me en les més amargues, però de sobte alguna cosa ha canviat perquè he recordat que soc afortunat, que tinc un sostre on aixoplugar-me i que avui dinaré calent. Que estic sa i estalvi, envoltat de gent que em guareix i que m'estima. Que tinc gent que m'abraça quan em fa falta i també gent que em renya quan m'ho mereixo, i que si se'm tanca una porta sempre tindre a prop algú d'ells que m'obrirà una finestra. Gràcies, Déu meu pel teu infinit amor. -Edithsme-
  • Seria bo que deixessin de prohibir-nos tantes coses perquè aquest any hem arribat un punt que ja no arribem a desobeir-ho tot. Per un 2022 amb menys regles i més metes! -Edithsme-
  • Si aquestes festes et demanen alguna cosa que comenci amb la lletra "A", recorda donar moltes Abraçades, si et demanen alguna cosa que comenci amb "B" recorda donar moltes Besades, i si et demanen alguna cosa que comenci amb "C", recorda donar molt de carinyo, i per l'amor de Déu, no facis com cada any i canviïs els termes. He dit "donar molt de carinyo", no donar pel cul!
  • L'Albert Einstein no va saber parlar bé, fins als tres anys i els seus mestres deien que "no es podia esperar gaire d'ell". En Michael Jordan va ser expulsat del seu equip de Bàsquet a l'escola. En Walt Disney va ser acomiadat d'un diari per "no tenir imaginació", en Steve Jobs va ser expulsat de la companyia que ell mateix va fundar. L'Oprah Winfrey va ser acomiadada com a presentadora d'un noticiari perquè el seu perfil "no encaixava bé a la televisió", i els Beatles van ser rebutjats per una gran discogràfica perquè "No sonaven bé i perquè no tenien futur a la música". Conclusió: tots hem fallat alguna vegada, així doncs l'únic important és tenir perseverança. Per un 2022 ple de persistència, insistència i sobretot perseverança i resistència. -Edithsme-
  • Hi ha un temps per quedar-se quiet i un altre per avançar, tant de bo aquest 2022 sigui el teu any, i avancis en la direcció correcta! -Edithsme-
  • Aquest any he intentat portar-me bé, però el cert és que amb amigues com les meves és difícil, així doncs i com no penso canviar-les per res del món, crec que aquest any vinent em portaré igual de malament. Esteu avisats! -Edithsme-
  • Soc de les que penso que la veritable felicitat no es mesura per moments sinó per atacs de riure, i és per això que només demano el 2022, un any ple d'atacs de riure i rialles amb la gent que més m'estimo i que sortosament és la que m'ha aguantat estoicament durant tot aquest temps, tant en els bons moments com en els més baixos.-Edithsme-
  • El cert és que en aquest 2022, no m'importa gens acabar al cel o a l'infern, de fet, als dos costats tinc amics.
  • Amics, si en algun moment d'aquest any us he ofès, us demano de tot cor que intenteu millorar, perquè el que sigui que hagi passat no torni a succeir l'any vinent.
  • Aquest 2022, sigui el que sigui el que decideixis fer, assegurat que et faci feliç, tot l'altre no és més que pura carrega i morralla, Per un 2022 ple de benaurances per a tots! -Adap. Paulo Coelho-
  • Aquest 2022 que et passi de tot i que tot et sigui bonic i bo!
  • Tots necessitem de tant en tant, una d'aquelles nits boges d'amics on pots oblidar-te de tot i l'únic que sents al final, és un mal d'estómac gegantesc de tant riure. Així doncs per un 2022 ple de nits boges!
  • Si el que no et mata et fa més fort, aquest 2022 estem a tres onades més i dues hecatombes, de convertir-nos en superherois, així, doncs, aneu triant la mascareta que més us convingui perquè el cert és que, malgrat la remuntada, encara ens tocarà seguir jugant la partida. -Edithsme-
  • Un únic desig per a tu en aquest any 2022 que aviat comença; que Déu et guardi ... i tant de bo no se'n recordi a on!
  • No és que m'agradi gaire la venjança, però aquest 2021 m'ha fet més forta, i és per això que he decidit que aquest any vinent li donaré una empenteta al karma, i si és cert que tots som éssers de llum, ja tinc a punt la llista dels que electrocutaré. -Edithsme-
  • Aquest any i malgrat tot, he intentat amb totes les meves forces fer una vida el més normal possible i si voleu que us digui la veritat, ha estat l'any més avorrit de la meva vida, així doncs he decidit que aquest 2022 faré la vida que em doni la gana i gaudiré amb totes les meves forces de les coses més extraordinàries. Per un 2022 del tot diferent i mai indiferent! -Edithsme-
  • Aquest 2022, siguem solidàries. Donem els nostres ex a les més necessitades.
  • Em sap greu dir-ho, però si aquest any que aviat comença, segueixes amb el mateix mantra, queixant-te de tot i repetint constantment que les coses no et sortiran bé, t'he de dir que tens moltes possibilitats que això succeeixi i així convertir-te en profeta.-Adap. Isaac Singer-
  • Aquest 2022, passi el que passi, no perdis mai el swing, el ritme i el mambo. -Edithsme-
  • Si com diuen les veus més avesades, s'aprèn més perdent que guanyant, aquest any vinent ens donaran un màster i no precisament impartit per la universitat Juan Carlos!
  • Si alguna cosa he après aquest any 2021 és que el món serià un lloc molt més fosc sense els meus amics, la meva família i aquells que sempre m'han fet costat. Així doncs, per un 2022 ple de persones boniques com vosaltres!-Edithsme-
  • Si alguna cosa m'ha ensenyat aquest any, és a cuidar dels que més m'estimo perquè si alguna cosa vaig aprendre l'anterior és que els records no es poden abraçar. Per un 2022 ple d'abraçades i sense cadires buides! -Edithsme-
  • Aquest any tenia planejat enamorar-me, però vist tot el que ha passat, he decidit que millor em tiro per les escales. Fa menys mal i almenys no perdre tant el temps. Tanmateix, abans que comenci el 2022 encara tinc alguns dies perquè algú em redreci i em faci canviar d'opinió. Alguna persona bonica interessada en la proposició? -Edithsme-
  • Et miro i em pregunto per què he tingut tanta sort? I el meu únic desig per aquest 2022 és que la teva rialla continuï il·luminant el meu camí. -Edithsme-
  • Si algú coneix el guionista de la meva vida, si us plau digueu-li que aquest 2022 no sigui tant cabró i li afegeixi més sexe i rom a la meva vida.
  • A jutjar per la cara d'alguns, aquest 2022 no pinta gaire bé. Dic jo que serà perquè hem arribat a un punt en què fins i tot l'alegria es ven massa cara, tanmateix soc de les que penso que encara existeix esperança, perquè de tant en tant i en mig de tant desori apareixen sobtadament estels, espurnes candents i persones màgiques que encara tenen ànima. No tot està perdut, doncs i l'únic que cal fer es seguir caminant i passa a passa continuar fent camí. -Edithsme-
  • Recordo quan l'any passat vaig conèixer una de les meves millors amigues. Una ànima encantadora, innocent i tímida, un cel. Per Déu, aquest any crec que he creat un monstre!
  • Aquest 2022 A estudiar que d'amor no es viu. -A.R.V-
  • Els meus amics tenen diners, cotxes, guitarres i també tenen armes. Així doncs aquest 2022 segueix tractant-me bé i així només veuràs els seus cotxes i les seves guitarres.
  • Aquest 2022 segueix somrient. Que tothom sàpiga que avui ets molt més forta que ahir. -Edithsme-
  • Després d'aquest any tan esquiu, només puc donar les gràcies perquè si alguna cosa he après és que al bell mig de tots els desastres sempre continuen resplendent les espurnes.- Edithsme-
  • Aquest 2022, ens queda molta llauna que donar, molts riures a compartir i moltes persones a qui estimar, Així doncs, esteu preparats! -Edithsme-
  • No sempre podem triar la música que ens fa moure per la vida, però el que si podem triar és com ballar-la. De tu depèn! Per un 2022 ple de música meravellosa! -Edithsme-
  • Si alguna cosa m'ha deixat clar aquest any és que algunes persones mai ens deixen del tot, mai marxen per complet, encara que ja no hi siguin la seva essència queda, la seva veu s'escolta i fins i tot algunes vegades podem sentir la fressa de les seves rialles. Algunes persones mai ens deixen per la senzilla raó que són eternes. -Edithsme-
  • Estimat 2021, quan et vaig comentar que res podia anar a pitjor, era nomes una observació retòrica, no un repte, així doncs si us plau parla amb l’any vinent i a veure si entre els dos deixeu de complicar-me l’existència. -Edithsme-
  • Aquest 2022, si algú vol jugar amb tu, procura divertir-te tu també. -Edithsme-
  • Gràcies a totes aquelles persones que han fet que aquest any la meva rialla sigui més sonora, el meu somriure més brillant i la meva vida millor. Per un 2022 envoltada de persones tan boniques com tu!
  • Aquest 2022 es sol·licita cupido nou i responsable. El que m’ha tocat aquest any era dispers i no estava per la feina.
  • L’orgull no engreixa, així que aquest 2022 traga-te’l. T’ho agrairem de tot cor.
  • Si es veritat que el sexe allarga la vida, aleshores aquest 2022 tinc les hores comptades.
  • Dispensa si en aquest any que aviat acaba no he complert totes les teves expectatives però tranquil, si alguna cosa he après amb tu,  es que en aquest 2022 la meva màxima prioritat serà complir les meves. Agraïda de tanta lliçó i tant de bo se t’emporti el vent de Ponent. -Edithsme-
  • Si és cert que la vida posa a cadascú al seu lloc, de segur que en aquest any que aviat comença, a la zona dels carallots hi haurà un ambientàs de l'hòstia!
  • L'enveja, és una malaltia molt verinosa. Espero que en aquest 2022 et milloris.
  • No deixis pel 2022 a qui hagis d'enviar a la merda avui. Pensa que encara et queden dies pendents i pots anar avançant feina. -Edithsme-
  • Aquest últim any, he somiat molt amb tu. Tant de bo no la caguis també en els meus propers somnis. Per un 2022 amb més adob i menys bunyols!
  • Això de ser un àngel pur, tímid i innocent entre tanta gent pecadora, cansa massa, així doncs he decidit que aquest 2022 seré un dimoniet dolentot i encisador. Segurament serà igual de cansat, però almenys em divertiré més. Per un nou any gloriosament al·lucinant! -Edithsme-
  • Si aquest any no has aconseguit que ningú et detesti profundament és que alguna cosa has fet malament, així doncs espavila, coi i aquest 2022 esmerçat una miqueta més. -Doctor House-
  • Compte amb els que has aixafat aquest any per pujar fins on ara estàs perquè el cert és que segurament l'any vinent te'ls trobaràs en baixar. Per un 2022 més just! -Edithsme-
  • Soc de les que sempre he pensat que aquest món és ple d'idiotes, i aquestes festes m'ho estan confirmant. Mira que intentar posar-li sexe a un tros de fusta! Hi ha per escalfar-los. Per un 2022 amb menys puristes i també amb menys idiotes! -Edithsme-
  • Vist el que ha passat aquest any, he decidit que aquest pròxim 2022 més que una ànima bessona el que em cal buscar, és algú que encara tingui ànima. -Edithsme-
  • No soc personal shopper, però pels que encara teniu dubtes sobre que us posareu per aquestes festes, jo per si de cas triaria una bona mascareta FP2, uns guants de làtex ben gruixudets, una gorra amb borleta de Nadal inclosa i un vestit esterilitzat. Molt macos no estareu, però és probable que comenceu l'any amb bon peu. -Edithsme-
  • Aquest 2022 jo vull viure plenament i amb llibertat!
  • Si res passa fins que es mou alguna cosa, per l'amor de Déu, a què estem esperant per remoure el que faci falta! -Edithsme-
  • Aquest 2022 Deixa de córrer pels altres i ajeu-te còmodament a veure qui corre per tu. Aprendràs molt de la mena de gent que t'envolta i estaràs més descansada. -Edithsme-
  • A pel 2022 carinyets, que tal com va la cosa, al final d'aquesta tragicomèdia, la pregunta del referèndum la faran en espanyol perquè així la majoria l'entengui. -Edithsme-
  • Com tot en aquesta vida, s'ha de mirar la part bona de les coses, i tot s'ha de dir aquest any, hem millorat molt amb els errors passats, perquè el cert és que contra tot pronòstic hem aconseguit fer-los molt més espectaculars. A pel 2022 campions, que el llistó està molt alt i cal posar-hi ganes! -Edithsme-
  • Aquest 2022 dorm bé, per a poder somiar despert.
  • Tots em desitgen un feliç Any Nou, agraïda, només faltaria, però que voleu que us digui, la veritat és que jo ja en tindria prou amb un d'aquells antics i tronats, on encara es podia somiar despert. -Edithsme-
  • Compte amb la llista de desitjos d'aquest any, que l'any passat vàrem demanar passar més temps amb la família i així ens ha anat. Per un 2022 més relaxat! -Edithsme-
  • La nit del 31 res a celebrar, ni campanades, ni raïm, ni cava. Després d'aquest anyet que ens ha tocat viure, tots a plantar alls, a guarnir la casa amb llor beneit, a recitar mantres i a cremar encens i el que faci falta. La qüestió és allunyar els mals esperits que sembla que s'han instal·lat a casa nostra, i si de pas s'aprofita el ritual perquè desaparegui algun que altre, d'aquells que sempre ens ronden i sempre ens porten mal de caps, doncs agraïts. Per un 2022 més ple de bonances i menys esperits enverinats! -Edithsme-
  • I abans que soni l'última campanada, aturat un moment, respira a fons, i tanca els ulls i la ment a tot. Llavors reconstrueix-te i reconsiderat. Allunya de tu tot el que aquest any t'ha fet mal i tot allò que ha malbaratat els teus plans, i després centrat, centrat en aquell únic moment, en aquell petit instant, en què per fi et vas sentir ple i et vas sentir segur. En aquell temps mort en què per fi vas aconseguir estar en pau amb tu mateix. I quan el reconeguis, enllaça'l fort, i demana el 2022 un únic desig; que aquest instant meravellós es multipliqui per cent, per mil o per deu mil, perquè el cert és que l'única manera d'arribar a la felicitat és sumant i sumant molts d'aquests petits instants. -Edithsme-
  • Jo crec que aquest any 2022 em deixaré de tanta bretolada i demanaré directament diners  .
  • Aquest 2022 cal il·luminar l'obscuritat, transformar les llàgrimes en versos i els sospirs en paraules, d'això es tracta, de reconstruir-nos de nou per tal de fer un món millor.- Edithsme-
  • Abans d'entrar al 2022, no podríem veure primer un tràiler? Tan sols per curiositat.
  • Als que caminen per la vida intentant arruïnar la vida dels altres i després segueixen camí com si res, els recordo que la vida és com un cercle, tot torna i et colpeja on et fa més mal. Així doncs, als que encara tenen deutes els hi recomano que molt de compte amb el 2022. -Mauri-
  • No tinc cap problema a ser normal, però el cert és que la bogeria em sembla més divertida. Així doncs per un 2022 ple de bojos moments i dies bojos! -Edithsme-
  • És ben cert que tots portem un imbecil a dins, el problema és que alguns el deixen sortir de tant en tant perquè prengui l'aire i em temo molt que aquestes festes tindran unes ganes enormes de sortir a tocar-nos els nassos.-Elviro desastre-
  • 2022, allà vaig de nou! A trossos i trencat en mil miralls, però allà vaig un altre cop. Tan sols espero que tu em siguis més benvolent que l'anterior. -Edithsme-
  • Quan et diguin que el 2022 serà millor que aquest any que aviat acaba, tu somriu. Quan et diguin que tot anirà més bé perquè pitjor és impossible, tu somriu. Quan et diguin que l'any vinent segur que es compliran tots els teus somnis, tu somriu. Somriu sempre, diguin el que diguin, perquè si alguna cosa ens ha ensenyat aquest estrany a any és que el somriure és l'única línia corba que ho redreça tot. Així doncs, passi el que passi, tu somriu. Per un 2022 ple de somriures com el teu! -Edithsme-
  • No importa com ha estat aquest any, el realment important és que estàs despert i dempeus, i se't dona l'oportunitat d'iniciar un any nou.
  • Que tal si aquest 2022 deixem de banda el seny que suposadament ens caracteritza i li donem una empenta a la rauxa que portem segrestada des de fa ja massa? Que tal si aquest 2022 diem prou i ens veiem als carrers! Perquè el cert és que allà és l'únic lloc on es guanyen els drets. Per un 2022 més bel·ligerant i també amb més dignitat! -Edithsme-
  • Aquest 2022 queda't amb qui vulgui portar-te o mai has arribat.-Edithsme-
  • Sovint la felicitat entra per aquella porta, que ni tan sols recordaves haver deixat oberta. Tant de bo aquest any n'hagis deixat alguna i el 2022 aconsegueixis escorre't per alguna d'elles.-Edithsme-
  • Si alguna cosa he après d'aquest 2021 és que la paraula rendició, no és al nostre ADN, igual que no hi és fer-se enrere, abaixar el cap, o clavar el genoll a terra, així doncs que es prepari el 2022 perquè aquí ens trobaran, dempeus i esmolant ben bé les eines! -Edithsme-
  • Arriba un moment en què la paciència deixa de ser virtut. Tant de bo en aquest 2022 deixem de ser tan virtuosos i comencem a donar més brega! -Adap. Gonzalo Boye-
  • Als que aquest any ens han girat l'esquema, el pròxim any la vida els obligarà a mirar-nos als ulls. Mentrestant, seguirem dempeus! -Edithsme-
  • Si alguna cosa he après aquest any, és que ningú ni res pot retenir allò que mai va ser seu. Així doncs per un 2022 en què puguem dir definitivament... Adéu! -Edithsme-
  • Hi ha dies que tot està desendreçat, els teus cabells, el llit, les paraules, els llençols i fins i tot el cor, però tant de bo el 2022 sigui tan desendreçat com ho ha estat aquest any. No demano res més. -Edithsme-
  • Si és cert que els anys no són més que etapes, només tinc un desig per aquest 2022, que la pròxima etapa que està a punt d’arribar sigui una puta bogeria de felicitat. Que ens ho mereixem, caram! -Edithsme-
  • Diuen que ningú mort sense haver pagat el preu de les seves paraules, així doncs un únic desig per al 2022; que es compleixi aquesta premissa i que alguns hagin d'empassar-se-les totes. -Edithsme-
  • Si alguna cosa he après aquest 2021 és que la justícia no existeix, perquè no és just que "La Razón", "El Mundo" i l'ABC, se'ls apliqui un 4% d'IVA i al paper higiènic un 21%. No és just! No senyor!
  • Aquest 2022, lluitem amb el cor per tot allò que estimem, perquè el cert és que estem fins als ovaris de tants collons!
  • Aquest 2022 deixa de maldir d'una vegada, allò que no pots controlar i aprèn a apreciar més el que tens al davant, perquè sovint allò que no veus és realment el més valuós.-Edithsme-
  • Veient el desgavell en què s'està convertint tot, no ens tocarà més remei que sortir a defensar al carrer el que per idiotes alguns no han sabut blindar als despatxos. Per un 2022 amb més gent al carrer i menys idiotes als despatxos! -Edithsme-
  • Comença l'any de forma positiva, perd electrons!
  • No serà fàcil, però malgrat tot us desitjo un feliç any 2022, perquè el cert és que no es pot trobar lloc segur per amagar-se i no quedarà més remei que sortir al carrer i córrer pel que realment desitgem.-Edithsme-
  • Aquest any les xarxes socials han bullit i han fet vessar sang. De fet, Twitter ha fet pensar a molts que realment eren escriptors i alhora erudits de debò. Instagram ha aconseguit que molts es pensessin que eren grans fotògrafs i Instagramers en potencia i per descomptat Facebook els ha fet creure que tenien tants amics perquè realment eren trempats. Aquest 2022 el despertar serà dur per a molts! -Edithsme-
  • Aquest 2022 es busca fiscal del Suprem per continuar investigant a l'Emèrit. Preferiblement, sense càrregues familiars i amb el testament actualitzat. Per si de cas i per si de res, i perquè veient els precedents, això d'investigar segons que o segons qui, s'ha convertit en un treball d'alt risc, i si no que els hi preguntin als del PP. -Edithsme-
  • Aquest 2022, riu, balla, gaudeix, somriu, desperta i sobretot brilla, i al que li molesti la teva llum que tanqui els ulls. Tu has nascut per a ser feliç i no perfecta. Per un 2022 ple de persones reals com tu i del tot imperfectes! -Edithsme-
  • Si alguna cosa he après aquest 2021 és que quan no tens veu, busques la forma de cridar, així que aquest 2022 hem de trobar la manera de fer-nos sentir i ja posats hem d'aprendre també a cridar més alt. -Edithsme-
  • Dos anys més esperant que en Laporta arregli el club, dos anys més per fer fora la Colau, dos anys més perquè es doni per fracassada la taula de diàleg... coi, la cosa està que cruix, quasi preferiria saltar-me el 2022 i anar directament el 2023!
  • Consell per començar bé aquest any 2022; No t'alteris amb el primer ruc que aparegui, ja que l'any serà llarg i en vindran molts més. -Edithsme-
  • El 2020, el paracaigudista i el fanal, aquest any els avions i la bandera republicana, friso per veure que ens oferirà el 12 d'octubre d'aquest 2022. -Edithsme-
  • He decidit acomiadar-me d'aquest any per la porta gran, i és per això que me n'aniré amb la música a una altra part, però prometo que l'any vinent tornaré a donar la nota. Feliç i màgic 2022! -Edithsme-
  • Recorda que cada vegada que somrius s'esborra una tristesa i s'il·lumina una esperança, així doncs aquest 2022 no t'oblidis de somriure quan t'adormis i també quan et despertis. Per un 2022 ple de feliços i màgics somnis!
  • No dic que aquest 2022 sigueu dolents, però coi, després d'aquest any si alguna cosa he après és que això són quatre dies i tres plou, així doncs, atreviu-vos, lluiteu, renegueu, canteu les veritats clares i gaudiu de tot i més. Per un nou any amb un xic més de malícia i també de disbauxa! -Edithsme-
                     KEEP CALM and HAPPY 2022!

XXXXXXXXXXX

frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases Nadal i Any 2018  100 frases de nadal per desitjar un feliç 2019



XXXXXXXXXXXXX


70 frases d'amor  130 frases amor

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases més boniques

250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la ACOVID-19  

  

  

  



  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada