Google+ Edithsme: 600 Frases d'amor i alguns poemes

31/1/22

600 Frases d'amor i alguns poemes

  • De vegades estimar fa por, però a l’amor només s’hi pot anar amb els braços oberts. -Jaume Soler-
  • Si visquéssim cent vides en aquesta terra, en cadascuna d’elles estaries tu de diferents maneres. -Edithsme-
  • Si et passes la vida protegint-te, mai ningú podrà tenir-te. -Edithsme-
  • Mai estimis a mitges perquè t’estimaran de la mateixa manera.
  • Estima a qui accepti amb un somriure la teva bogeria. -Llopdelseca-
  • Només tu decideixes amb qui et vesteixes, i amb qui et desvesteixes.
  • Queda’t amb qui sigui la teva millor companyia quan arribi la pitjor nit de la teva vida. -Adap Edithsme de Jordi Basté-
  • Que em perdonin els amors antics per considerar aquest com el primer.
  • Tinc una vida secreta de la qual ningú en sap res i en tots els racons d’ella, estàs tu present. -Edithsme-
  • Jo vull algú com tu però per sempre. Algú amb els teus mateixos ulls i el teu mateix somriure, però que després d’haver-me fet conèixer el cel, no em deixi perdut a l’infern. -Edithsme-
  • Et vaig veure i em vaig dir; d’aquí soc, aquí pertanyo, aquí començo i aquí em quedo. -Edithsme-
  • Jo donaria el món per un dels seus somriures i el cremaria sencer per una sola de les seves llàgrimes.-Edithsme-
  • Som de qui ens entén, ens abraça i ens tracta amb dolçor, trencats o no. Som de qui ens estima amb totes les nostres cicatrius i també amb totes les nostres carències. Som de qui ens besa bonic i ens guareix quan estem ferits, de qui ens posa com a prioritat davant de tot i tots, i de qui ens regala el seu temps, fent cert allò de “amb tu el cel”. Som de qui ens estima tal com som, i malgrat conèixer tots els nostres errors, es queda. -Adap-Edithsme de  ViquiRepublica-
  • Es pot morir d’amor? Es pot. -Edithsme-
  • L’estimaré per tots els homes que la van estimar, els que voldrien estimar-la, i els pocs que ella va estimar, però més que res l’estimaré pels que no la van saber estimar prou. -Una noche sin cafè-
  • Si alguna cosa m’ha ensenyat el nostre amor, és que un dia sense tu és un dia perdut i sens dubte un dia més fosc. -Edithsme-
  • Em van dir; ves on et sentis lliure i vaig córrer cap a tu. Des de les hores mai he deixat de córrer. -Edithsme-
  • Quan et vaig veure ho vaig saber del cert, havies de ser tu, o ningú més. I des de les hores només puc donar les gràcies a la vida per l’encert, ja que malgrat el temps, continuo pensant el mateix, tu ets el miracle més bell que mai ha caigut del cel.-Edithsme-
  • Sense amor, tots els petons tenen el mateix gust.
  • Com no estimar-te bonica, si tu ets pura bogeria, rauxa, mambo i bruixeria, el més bell que m’ha portat la vida. -Edithsme-
  • Queda’t amb qui vulgui portar-te on mai has arribat. -Edithsme-
  • Si la penso, són set els pecats capitals que vull cometre. -Lilith-
  • Si m’estimes, no em retallis; estima’m tota o no m’estimis. -Dulce Maria LYionaz-
  • Potser no vaig ser tot el que volies ni tampoc tot el que necessitaves, però una cosa sé del cert, vaig ser més del que et mereixies. -Edithsme-
  • Si amb talons et veus més alta, amb amor propi et veuràs immensa. -Núria-
  • No busquis excuses. No et mereix qui t’ha fet mal.
  • Et mereixes un amor que s’emporti les mentides i després et porti esperança, cafè i poesia. -Frida Kahlo-
  • A llavis com els teus, els hi fan falta petons com els meus. -Bodas.net-
  • Només d’una cosa em penedeixo i és de no haver-te trobat abans. -Edithsme-
  • Queda’t amb qui t’acaricií l’ànima, perquè la pell té la pot acariciar qualsevol. -Adap. Edithsme-
  • Trobar la pau dins qui et torna boig. Això és amor. -Rodrigo Asseo-
  • La vida és allò que passa quan tu rius. -Txarango-
  • De vegades ens conformen a ser l’estrella d’algú, poden ser l’univers de qualsevol altre. -HennKim-
  • Si pogués tornar a escoltar el teu riure una última vegada, el guardaria per deixar-lo sonar quan el silenci creui la soledat. -Una noche sin café-
  • Com  podria no estimar-te bonica, si tu vals la pena de qualsevol conseqüència. -Edithsme-
  • Per a mi l’amor sempre portarà el teu nom. -Edithsme-
  • Això nostre és una història que pretén perdurar per sempre, però si no fos el cas i ens trenques la mort o ens trenques la vida, ens separes el destí o no fos tan llarga la meta, ja en tindria prou amb els moments viscuts i els que encara ens queden pendents, perquè soc dels que pensen que un instant amb tu val més que no haver-te tingut. No compto el temps, compto els moments i amb tu són eterns, així que avui que soc aquí, que et miro i em sento ple i somrius, et dic; t’estimo, per sempre i sense estacions. Així que si ha de ser que sia i si no que es transformi en el meu millor record. -Adap. Edithsme-
  • Perquè guardes coses d’ella si ja no hi és? -Edithsme-
  • Quan estimes el que tens, tens tot el que vols.
  • Jo soc l’altra, allò prohibit, la que cada nit s’escapoleix i furga dins dels teus somnis més amagats, la que esperes descobrir cada matí arraulida al teu llit i ja no hi és. La que imagines quan li fas l’amor a ella, i la que et provoca calfreds quan li toques la pell. Soc aquella a qui no pots apartar de la ment, el teu secret més fosc, el més ben guardat, aquell del que no pots fugir perquè sempre et persegueix. Jo soc l’altra  aquell miratge persistent que apareix sobtadament i l’única flaira que et calfa. Jo soc aquella a qui vas intentar oblidar, i el pecat més abrivat que sempre et perseguirà. Aquest serà el meu llegat. Te’l vas guanyar. -Edithsme-
  • Encara guardo aquella nota en què t’acomiadaves i em deies que tornaries. -Pedro Romeu-
  • Si tu ets un error, doncs ets l’error més bonic de la meva vida. -Edithsme-
  • Queda’t amb algú que quan arribis a casa et pregunti com t’ha anat el dia. -Edithsme-
  • No tinguis por a perdre a qui no se sent afortunat de tenir-te. -#Bondia-
  • Et va demanar temps. Temps per a què? O s’estima o no s’estima, tot l’altre són morralla i excuses. -Edithsme-
  • Queda’t amb qui et doni pau fins i tot quan estiguis en guerra amb tu mateixa. -Adap. Edithsme-
  • L’estimo perquè només puc ser jo mateix si està ella.-Edithsme-
  • Tant de bo amor, quan et miris les mans, sentis que et falten les meves. -Neviden-
  • Hi ha amors que primer et cremen i després et couen.
  • Queda’t amb qui et faci sentir lliure i plena de pau, amb qui t’ensenyi que els dies dolents són proves i no comiats, amb qui puguis ser tu mateixa i no una versió trista i reprimida de l’amor. Queda’t amb qui pagui la pena de donar-ho tot i no amb qui un dia si i el següent no, perquè tu no vals per a una estona, tu vals per a tota una eternitat. -J. Wailen (traducció Popeta)-
  • En l'amor cal ser honestos, estimar sense excuses ni pretextos. No es pot anar estimant un dia si, i l'altre no. Per estimar es necessita sinceritat, seguretat i valentia. Si tu no tens res d'això, si us plau allunyat.
  • Si és veritat que els pecats acaben pagant-se, només puc dir, que pagaré gustos el que sia, perquè el cert és que tu ets el pecat del qual estic més orgullós. -Adap. Edithsme-
  • Hauria de ser il·legal  somiar amb tu i despertar sense tu. -Joanfer-
  • La seva bogeria és natural, d’aquelles que enganxen i et fan creure que tot és possible. -Edithsme-
  • Obre la finestra abans d’anar a dormir, t’he enviat un peto i ha d’estar per arribar. -Carola Tora Miro-
  • Que em perdonin els amors antics per considerar aquest com el primer.
  • Si poguessis veure’t amb els meus ulls i albiressis tan sols una mica del que jo sento, la resposta del meu cos quan t’atanses, el calfred que em recorre l’espinada quan et copso i com se m’eriça la pell quan entra en contacte amb la teva, entendries com t’estimo i com seria d’impossible no fer-ho. -Edithsme-
  • Aquí estic, davant teu, amb l’ànima nua de tot prejudici i de tota vergonya, transparent i lúcid com mai abans, sense màscara ni cuirassa i tan real i imperfecte com em vas conèixer. Aquí estic davant teu, atiat per fi de prou valor per dir-te l’única cosa que em desborda i que des de fa temps m’encén i m’obscureix al mateix temps, i és que t’estimo, t’estimo com mai havia estimat, i abans no sigui massa tard, havia de dir-ho. -Edithsme-
  • Mereixes un amor bonic, d’aquells que arriben un estiu i es queden per sempre, d’aquells que encenen el teu cos sense tocar-lo, d’aquells que et despullen l’ànima sense necessitat de treure’t la roba. Mereixes que t’estimin, mereixes un amor de veritat. -Jairo Guerrero-
  • Amor, només volia recordar-te que segueixo aquí, estimant-te. -Edithsme-
  • T’estimo tant que si em pugessin al cel, jo baixaria per tu d'ell.
  • Ja sé que la meva felicitat només depèn de mi, però si us plau, si tu col·labores ho aconseguiré més aviat.
  • Tu fas que sigui la millor versió de mi mateix. -Edithsme-
  • Si tornés a néixer només demanaria una cosa, que amor, tornessis a estimar-me. -Edithsme-
  • En les mans correctes totes són musses i ens tornen poetes, però la realitat és que són només amors platònics, d’aquells  d’estones, d’aquells de lletres. -Jay Ortega-
  • El meu insomni té nom i cognoms, i també uns bellíssims ulls color cafè. -Una noche sin cafè-
  • És fàcil estimar a París, el que és difícil és fer-ho a Vietnam.
  • Estima’m o odiem, les dues opcions estan a favor meu. Si m’estimes sempre estaré al teu cor; si m’odies sempre estaré dins la teva ment. - W. Shakespeare-
  • Queda’t amb qui t’hagi somiat abans i t’afermi el cor encara que li hagi vingut a trossos. Queda’t amb qui t’ho doni tot, o si no, no et quedis amb ningú. -Nicolás Andreoli-
  • No m’estimis com jo t’estimo, perquè encara que m’agradaria, no t’ho recomano. Estimar-te com jo t’estimo fa mal, com un bon amor sap fer mal, com fa mal l’anima quan estima en silenci i la llàgrima just abans de néixer. No m’entimis com t’estimo jo, amor, millor estima'm de lluny, com tu bé saps fer-ho. -Mind of Brando-
  • Amb tu, a on calgui i fins que calgui. -Edithsme-
  • Si l’univers sabés com t’estimo, li faria vergonya ser tan petit. -Un pensamiento al alma-
  • Hi ha amors que el parteixen a un, i quasi sempre no es culpa de l’altre, es culpa d’un. -Mind of Brando-
  • La vida és més bonica si et miro de reüll i t’enxampo mirant-me.
  • Estimar algú és deixar que travessi qualsevol línia vermella, fins i tot sabent que en alguna, et pot deixar a l’altre costat. -Edithsme-
  • L'amor és un acte de perdó interminable. Una mirada tendra que es converteix en un hàbit. -Peter Ustinov-
  • Una part d'estimar és aprendre a deixar anar.
  • Només amb ella m’atreveixo a parlar d’eternitat.-Edithsme-
  • Estima. No perquè els altres s’ho mereixin sinó perquè aquesta és la teva forma de viure.
  • Existeixen molts tipus d’amor, però només un que els abraça a tots i aquest porta el teu nom. -Edithsme-
  • No vull un demà sense tu, perquè tu ets l’única amb la qual puc parlar d’eternitat. -Edithsme-
  • Et miro i em pregunto, per què he tingut tanta sort, i després penso, serà  perquè ja hem coincidit en altres mons. -Edithsme-
  • Sense ella soc poc més que una joguina trencada. -Edithsme-
  • Tu ets la bogeria més bonica que m’ha regalat la vida. -Edithsme-
  • No, ella no ha perdut encara, tan sols està sanant la seva l’ànima per després tornar a la batalla. -Jairo Guerrero-
  • Tranquil·la bonica. Tu no ets la culpable de la ceguera d’aquells que no saben apreciar l’art. -Jairo Guerrero-
  • Ara sé que l’autèntica tristesa seria no tenir-te. -Edithsme-
  • Massa vegades els cors es trenquen per les paraules que no s’arriben a dir mai. -Mònica Rebull-
  • Sóc presoner del petó que mai haguessis hagut de donar-me.
  • No corris darrere d'algú que ja sap on estàs.
  • Va ser un amor per sempre. No van estar tota una vida junts, però en tancar els ulls es tenien sempre a la memòria. -Ulises Sánchez-
  • El teu somriure és l’única cosa en aquest boig món que ho redreça tot. -Edithsme-
  • Queda’t amb qui sap el que té, quan ho té.
  • Els millors petons són aquells que mai es van arribar a donar, aquells que van ser somiats durant tant de temps, que ni la mateixa realitat va poder amb ells. -Lucas Hugo Guerra-
  • M’agrades així, tal qual, amb l’ànima despentinada, els ulls sense bandatges i els somriures sense brides. -Mind of Brando-
  • T’estimo si, i sempre t’estimaré, perquè tu ets l’única veritat d’entre totes les meves mentides.-Edithsme-
  • No puc aguantar la idea que l’univers s’hagi de destruir cada vegada que marxes. -Edgar Allan Poe-
  • Bogeria? Bogeria ets tu bonica, quan et veig com et mous i camines per la vida. -Edithsme-
  • Sempre vam ser un desastre, però quin desastre més bonic! D’aquells de tornar a repetir, per una estona, per un dia, per tota una vida. -Edithsme-
  • T’estimo. No voldria fer tard per recordar-t’ho. -Edithsme- 






------------------------------------------------------- 
   
70 frases amor                    130 frases amor

300 frases amor 400 frases amor






----------------------------------------------


       

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

  900 frases més boniques

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  150 frases dona

250 frases dones  150  frases mare

100 frases esperança  Les mil frases més boniques


  

   

   


frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases Nadal i any 2018  frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020 


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada