Google+ Edithsme: 300 Frases sobre els amics i l'amistat

1/8/22

300 Frases sobre els amics i l'amistat


  • On sigui, com sigui i quan sigui, però sempre amb els meus amics.
    -Edithsme-
  • Els meus amics són un dels pocs pecats dels quals em sento més orgullosa. -Edithsme-
  • Un brindis per tots aquells amics que no estan amb ningú perquè no els hi val qualsevol. -Adap. Miriam Valles-
  • Queda't amb qui t'aguanti en època d'exàmens. Aquests són els vertaders amics.
  • No és que els meus amics estiguin bojos, el que passa és que són feliços, d'una manera incomprensiblement divertida. -Edithsme-
  • Sigui quina sigui la pregunta, els amics són la resposta. -Edithsme-
  • A la vida és important tenir un amic que sigui mirall i ombra alhora, bàsicament perquè el mirall mai menteix i l'ombra mai s'allunya.
  • La meva amistat ni es compra ni es ven, li dono a qui la mereix i li la trec a qui no la valora. Tan complicat i senzill alhora.
  • Trobar un amic que estigui a l'altura de la teva bogeria, no té preu. -Edithsme-
  • Els vertaders amics són els únics capaços de fer-te entendre que res ni ningú fa mal per sempre. -Edithsme-
  • Amics normals no gràcies. A mi doneu-me'ls bojos i malcarats, d'aquells que et canten les veritats i després t'abracen i et reinicien. -Edithsme-
  • Els veritables amics són aquelles estranyes persones que malgrat tot, et van fer costat, fins i tot quan els hi vas donar veritables raons per anar-se'n. -Edithsme-
  • Vaig saber que era amistat a primera vista, quan vaig entendre que compartíem el mateix tipus de bogeria.
  • Les victòries es gaudeixen amb els amics que et van ajudar a lluitar a les batalles.
  • S'atansa el cap de setmana. ... i les meves amigues ho saben. Per l'amor de Déu que aquesta vegada es portin bé! -Edithsme-
  • Ser amic, és ser la millor companyia en la pitjor nit de la teva vida. -Adap Edithsme-
  • Un dia l'amor li va preguntar a l'amistat, per què existeixes tu si ja estic jo? I aquesta li va respondre, per fer arribar un somriure on tu has deixat una llàgrima.
  • Les meves amigues no estan boges, senzillament són divertides, i saben el que valen i el que volen. -Edithsme-
  • Estem tan entestats a posar-ho tot en ordre que sovint ens descuidem que els vertaders amics són aquells que arriben a la nostra vida per capgirar-ho tot. -Edithsme-
  • Quan creus que coneixes totes les respostes, arriben les teves amigues i et canvien totes les preguntes. -Edithsme-
  • Algunes vegades ens troben enmig del no-res; i quasi segur que enmig d'aquest no-res, ens trobem als nostres amics que no ens han donat per perduts i han vingut a buscar-nos. -Edithsme-
  • Amigues normals, no gràcies, jo les prefereixo boges. - Edithsme-
  • T'ho vaig dir! Cordialment, el teu millor amic. -Edithsme-
  • Les meves amigues i jo, som com els iogurts, sempre anem en pack. -Mr. Wonderful-
  • L'amistat vertadera arriba quan el silenci entre els dos es torna còmode. -David Tyson-
  • La part més divertida del camí és perdre't amb els amics.
  • Amiga és aquella que quan li dius que has decidit tornar amb el teu ex, l'únic que et pregunta és, si és aquell mateix que et va posar les banyes amb una altra? I després et mira als ulls, deixa anar unes quantes rialles i et diu, pos endavant si ser idiota et fa feliç, jo estic amb tu.
  • Existeix un moment a la vida que tots són amics, però la qüestió és, al final de la partida, quants d'ells es quedaran amb tu? -Me pillsass-
  • Els meus amics són especials perquè poden veure en mi, allò que els altres no veuen. -Edithsme-
  • Jo intento portar-me bé, però amb amigues com les meves és difícil. -Edithsme-
  • Amb el temps aprendràs que no a qualsevol se li pot dir amic. -Edithsme-
  • Jo vull ser normal, però les meves amigues no em deixen.
  • Els amics bojos són els que construeixen els moments més increïbles. -Edithsme-
  • Sens dubte, el món serià un lloc molt més fosc sense els meus amics. -Edithsme-
  • Un ja no està en edat de perseguir amistats. Es valoren els que es queden i es desitja sort als que se'n van. -El librero de Gutemberg-
  • Existeix un lloc a l'infern per als que s'obliden dels seus amics quan tenen parella. -Juany-
  • Al final t'adones que un vertader amic és aquell que està fins i tot quan no et fa falta, que molesta sempre que pot i que diu el que no pertoca en el moment més inoportú, que et desperta a les quatre del matí perquè no pot dormir, però que quan cal t'eixuga les llàgrimes amb les seves rialles. Al final t'adones que un vertader amic és aquell que té la rara habilitat de complicar-te la vida en un no res, que t'envia a la merda sovint, però després es preocupa per si has arribat bé, que sap escoltar i no et qüestiona, així i tot, tampoc es calla el que pensa i et canta les vergonyes quan pertoca, que et deixa volar sense empresonar-te, i que et dóna suport en els moments més negres. Al final t'adones que un vertader amic és aquell que sempre hi és. -Edithsme-
  • Mai t'allunyis dels amics que no tenen pèls a la llengua, sempre en necessitaràs algun que et canti les veritats. -Edithsme-
  • Un vertader amic no és aquell que va vindre primer o aquell que et coneix des de fa més temps. Un vertader amic és aquell que va vindre i mai se'n va anar.
  • Si tens amics bojos, ho tens tot. -Edithsme-
  • La vertadera amistat no es mesura per moments sinó per atacs de riure. -Edithsme-
  • Un amic és aquell que quan li dius que has matat algú, l'únic que el preocupa és a on l'enterrareu.
  • A mi dóna'm amics senzills, d'aquells que nodreixen i enriqueixen, perquè els tan perfectes i plens d'additius no m'han omplert mai i sempre m'han deixat amb gana. -Adap. Twitter-
  • Les meves amigues i jo, som com una màfia; t'odia una i t'odiem totes.
  • No hi ha res millor que un amic, a menys clar que sigui un amic amb xocolate. -Linda Grayson-
  • A un vertader amic se'l reconeix per com et tracta quan ja no et necessita. -Edithsme-
  • Sempre serem amics, perquè sinó haure de matar-te. Saps massa coses de mi.
  • Així són les meves amigues, lliures, boniques i boges, ni submises ni devotes. Reals, impredictibles, divertides, entremaliades i de vegades dolentotes. Golfes, bruixes, desvergonyides, desobedients i extraordinàries. Així són elles, culpables, i és per això que me les estimo tant, perquè són reals i són tal qual es mostren, sense vels ni mascares, sense paraules nècies ni trampes, són així, culpables de ser meravellosament descarades i imperfectes. -Edithsme-
  • Bons amics i unes birres fredes, això és tot el que necessito per estar en pau amb la vida. -Edithsme-
  • Encara recordo quan la meva millor amiga era tímida i una mica santeta... Oh per Déu, he creat un monstre. -@AhOkPerra-
  • Es necessita un amic per deixar de plorar, per no viure de cara al passat a la recerca de memòries perdudes. Algú que ens palmegi les espatlles. Somrient o plorant, però que ens digui amic, per ser conscients que encara estem vius. -Vinicius de Moraes-
  • Hi ha dos tipus d'amics; els que et responen quan tenen temps i els que es prenen temps per respondre't. -Edithsme-
  • Aprecio a l'amic que em té a la seva agenda per recordar-me, però estimo encara més, aquell que no necessita cap llibreta per fer-ho.
  • Amistat és deixar el teu mòbil algú, sense necessitat d'esborrar res.
  • L'amor és cec. L'amistat tanca els seus ulls. -Friedrich Nietzsche-
  • Un no perd amics, perquè els vertaders amics no es perden, l'únic que un perd són persones que es disfressen d'amics, i millor que sigui així.
  • Un amic és aquell que et coneix tal com ets, i entén on has estat, accepta en el que t'has convertit, i tot i axó, encara et permet continuar creixent. -William Shakespeare-
  • No importa si vaig al cel o a l'infern, als dos costats tinc amics. És el bo d'haver-me divertit tant. -Adap. Edithsme-
  • No hi ha mal que duri cent anys, ni amics que no el puguin curar.
  • Una gran amistat té dos ingredients principals; el primer és el descobriment del que ens fa similars i el segon, el respecte del que ens fa diferents.
  • Valora els amics que et diuen les coses tal com són i no com voldries escoltar-les. Hi ha pocs, però hi són. -Edithsme-
  • La diferència entre un amic i un veritable amic, és que el primer entén les teves paraules, però el segon entén els teus silencis. -Carola Torra-
  • Les meves amigues m'estimen sencera o trencada, amb el meu costat més fosc i també amb el més dolç, amb les meves paraules més encertades i també amb les més irades, amb la meva part més bonica i també amb la més rabiosa. M'estimen trista, boja, rebel i rondinaire, divergent, terça, presumida, empoderada i trabucaire, així doncs puc dir sense temor a equivocar-me, que en aquesta vida he tingut molta sort, perquè amb amigues com elles ja es pot enfonsar el món. -Edithsme-
  • La teva millor amiga sempre és aquella bandida que va arribar al teu món per capgirar-ho tot i portar-te sempre pel camí del mal, quan fins aleshores havies estat un angelet de Déu.
  • A les millors amigues no els importa si tens la casa neta, amb què tinguis prou menjar i beguda a la nevera ja en tenen prou.
  • Qui té una bona amiga té els millors atacs de riure del món.
  • Com no estimar-vos amigues meves, si quan només era una trista ombra del que vaig ser, estàveu allà; si quan vaig cometre errors i vaig triar el camí incorrecte em vau redreçar amb un somriure; si quan em vaig equivocar, estàveu allà; si quan vaig caure em vau aixecar; si quan em van trencar el cor, em vau cosir amb els vostres propis trossos. Com no estimar-vos boniques, si fins i tot quan no volia estar, estàveu allà. -Edithsme-
  • En aquest món, les aparences i les paraules sovint enganyen, però els amics de veritat et toquen l'ànima. -Edithsme-
  • Les amistats vertaderes són aquelles que quan retornen, continuen exactament al punt on ho vàreu deixar, hagin passat, setmanes, mesos, anys o tota una eternitat. -Edithsme-
  • L'amistat no es busca, ens troba. -Edithsme-
  • Quan tot enfosqueix, apareixen els vertaders amics. -Edithsme-
  • On hi ha una gran amistat, sempre es produiran moments increïbles. -Edithsme-
  • No perdis per error als amics que t'estimen, i per error no estimis als amics a qui no els importes. -Edithsme-
  • La verdadera amistat és entrar a casa del teu amic i que automàticament se't connecti el wifi.
  • Existeix una gran diferència entre els amics que t'estranyen quan estan avorrits i aquells que t'estranyen sempre. Els segons són els que t'estimen. -Edithsme-
  • D'això es tracta de coincidir amb amics que et facin veure les coses que tu no veus i que t'ensenyin a mirar amb altres ulls. -Adap. Edithsme de Benedetti-
  • Una gran part dels meus amics estan una mica bojos, i és per aquesta raó que tracto de ser molt cautelós amb els altres que semblen tenir massa seny. -AndreW Salomon-
  • Els amics són aquelles estranyes persones que saben fer dels petits instants, grans moments. -Edithsme-
  • Com no estimar-te amiga,  si tot i els meus enuigs, les meves enrabiades, els meus problemes i els meus canvis d'humor, sempre has estat amb mi.
  • Les meves amigues no són Anti-Socials, el que passa és que són com jo, Anti-Estupidesa.
  • Tinc diners, tinc cotxes i tinc guitarres i també tinc armes. Així doncs, tracta bé als meus amics i així només veuràs els cotxes i les guitarres.
  • Un veritable amic mai s'interposa en el teu camí, a menys clar, que baixis rodolant muntanya avall. -Arnold H. Glasow-
  • Les meves amigues són d'aquelles que quan són bones, són molt bones, i quan són dolentes, són encara millor. Les meves amigues són reals que no perfectes, són dones que mai nines, difícils, perquè saben ben bé com valorar-se. Són d'aquelles que no guarden rancor, però sí que tenen memòria, i sobretot encara que semblin boges, que ho són, el seu riure sempre és tan contagiós que ho cura tot; tenen el cap ben moblat i ja fa temps que no confonen pitufos amb prínceps blaus. Està clar que són d'aquelles que val la pena conservar. -Edithsme-
  • Tenir un milió d'amics no és un miracle. El miracle és tenir un amic al teu costat quan tens milions en contra.
  • Un aplaudiment per aquelles amistats d’anys, que han gaudit i han plorat plegades.
  • Amics normals no gràcies. A mi doneu-me’ls bojos, descarats i rodamons, sense pèls a la llengua i massa francs per algunes ments delicades, d’aquells que no pregunten, perquè tan sols mirar-te ja saben, d’aquells que quan els necessiten estan i quan no, també. Dels que creen expectatives, es creixen i després la lien; dels que si et fan mal, no pregunten, agafen les botes de punta i el bat de beisbol i es planten on faci falta; dels que no necessiten entendre’t per entendre, dels que vénen a lluitar amb tu, malgrat que no sigui la seva batalla, dels que mai arriben a temps excepte quan els necessites, dels que no els hi calen excuses ni tampoc paraules, dels que t’agafen la mà quan et cau la vida i t’aixequen de nou després d’haver-te cosit les ferides; d’aquells que creen nous records cada vegada que somriuen i et fermen a terra quan tot l'altre trontolla; d’aquells que són capaços de tocar-te el cor, fins i tot des de l’altre costat del món. Amics normals no gràcies, a mi em valen els que tinc i no els voldria d’altra manera. -Edithsme-
  • El meu amic és l’únic que m’ha fet ballar sense preguntar-me si en sabia
  • Un veritable amic, és aquell que et coneix i malgrat saber que no ets perfecte, et tracta com si ho fossis. -Edithsme-
  • Els meus amics són l’excepció de totes les regles. Per això són els meus amics. -Edithsme-
  • Necessito algú que vingui a lluitar al meu costat sense ser convidat. Algú prou amic, per a cantar-me les veritats que no vull escoltar, fins i tot sabent que m’irritaran. I és per això que en aquest boig món ple de gent indiferent, necessito algú que encara cregui en aquesta cosa misteriosa, desacreditada i gairebé impossible, anomenada amistat. -Charles Chaplin-


70 frases d'amor  130 frases amor

     

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  300 frases amor

400 frases amor  225 frases amics i amistat

250 frases dones  500 frases amor

frases positives per motivar  900 frases més boniques

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat

frases esperança  100 frases sobre la ACOVID-19
 

 

 
frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases Nadal i any 2018  100 frases bon nadal i any 2019

125 frases nadal i any nou 2020 



  




1 comentari:

  1. Un cop comences a llegir, ja no pots parar de fer-ho. Gràcies Edithsme pel recopilatori

    ResponElimina