Google+ Edithsme: Majestat...Calem foc a alguna cosa en el seu honor?

24/8/12

Majestat...Calem foc a alguna cosa en el seu honor?


Home, home, home,
no ens poséssim pas nerviosos!

Ja sabia jo, tan sols mirar-me la foto de "la Vanguardia" on sortia la Senyora Aguirre, que se’m tornaria a atragantar el croissant de l’esmorzar.
I és que.. que voleu que us diga,a mi és que aquesta dona em dóna paraula i vida. I no n’hi ha per menys.

Segons llegeixo,
ahir el Rei va visitar el centre de control del servei d’emergències( 112) de la comunitat de Madrid. Una mica tard al meu entendre perquè quan se’l necessitava de debò que era quan Espanya cremava per totes bandes, ell era “de parranda” als toros amb el Ministre Canyete però  ves què hi farem, més val tard que mai.

Be el cas és que davant l’interès del Rei per saber la capacitat i temps de reacció d’aquest servei, la presidenta madrilenya, sempre tan diligent ella, va demanar-li al coordinador d’operacions, Fernando Conde, que els facilites algun exemple pràctic que contestés i dissipés les inquietuds del Rei, i el bon home (amb tot el meu respecte per a ell, ja que la tasca  que fa no és gens senzilla) i amb massa ganes d’agradar les autoritats presents no se li va ocórrer  cap altra manera de distendre  l’ambient que oferir al Rei una autèntica simulació de foc tot dient  a sa Majestat, 

              ” Calem foc a alguna cosa en el seu honor?

I aquí és on m’hauré adormit perquè l’únic que recordo és la presidenta madrilenya animant al Rei tot dient;    

Catalunya porfi, Catalunya!  Que sigui Catalunya! Calem foc a Catalunya!

Després m’he despertat. Sens dubte ha estat un malson. Però per un moment... Semblava tan real!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada