Google+ Edithsme: 400 frases d'amor i alguns poemes per dir t'estimo

10/4/17

400 frases d'amor i alguns poemes per dir t'estimo

  • No oblidis cuidar-la per si demà en lloc de veure-la et toca imaginar-la.-Gabriel García Márquez-
  • M'agrades, però no és un simple gust, no com m'agrada el cafè dels matins o les sortides del sol per l'horitzó. Tu m'agrades no solament per uns breus instants de plaer. Tu m'agrades com per a dues o tres eternitats consecutives. -Norad Murd-
  • Els millors amors estan fets d'acer "inoblidable". -Edithsme-
  • Tot el que sóc i tot el que he viscut ha estat el camí per arribar a tu.- Santiago Cruz-
  • T'estimo amb tot el cor, i amb tots els seus trossos també.-Edithsme-
  • Jo no sé estimar només amb paraules, a mi em van ensenyar a estimar amb tota l'ànima.
  • Estàs allà, entre el que fa mal i el que m'agrada.
  • Si estimes algú, digues-li. Molts cors es trenquen, per paraules que no s'escolten.-Paulo Coelho-
  • M'agrades perquè no ets perfecte i perquè vas arribar quan ja no t'esperava. M'agraden les persones que arriben així, de sobte, aquelles que sacsegen la teva vida i fan tremolar el terra.
  • I et vaig anar estimant de mica en mica, amb calma, lentament, amb precaució, fins que vaig decidir arriscar-me i estimar-te com només sé fer-ho jo, intensament, amb tota l'ànima, amb tot el cor, amb tot el meu ser.
  • A la teva boca li fan falta els meus petons.-Edithsme-
  • Et vaig veure i em vaig dir; d'aquí sóc, aquí pertanyo.
  • L'amor de la teva vida no és el que et fa tremolar les cames, sinó el que t'ajuda a mantenir l'equilibri.
  • En alguna part de tu em vaig perdre i això no ho canviarà el temps. –Edithsme-
  • No pretenc ser la teva vida sencera, tan sols la teva part preferida.
  • Mereixes un amor que t'estimi despentinada, amb tot i les raons que t'aixequen de pressa, amb tot i els dimonis que no et deixen dormir. Mereixes un amor que et faci sentir segura, que pugui menjar-se el món si camina de la teva mà, que senti que les teves abraçades li van perfectes amb la seva pell. Mereixes un amor que vulgui ballar amb tu, que visiti el paradís cada vegada que et miri als ulls, i que no s'avorreixi mai de llegir les teves expressions. Mereixes un amor que t'escolti quan cantes i que no li faci por caure. Mereixes un amor que s'emporti les mentides, i que et porti la il·lusió, el cafè i també la poesia.-Frida Kahlo-
  • Cada vegada que em fas un petó, el meu cor deixa de bategar per uns instants. És el més a prop que he estat mai de la mort, però també de l'amor.-William Osorio Nicólas-
  • Hi ha persones que ens trenquen el cor. D’altres, però, són capaces de fer meravelles amb els trossos. – Edithsme-
  • En defensa meva diré que ella em va somriure primer.
  • Si un dia no em trobes, busca'm dins els teus somnis, de vegades em dóna per passejar per allà.
  • Adéu cor, fins el proper batec.-Edithsme-
  • I amb la bena dels ulls em vaig fer un llaç per als cabells, ara estic més maca i també menys cega.-Sara Bùho-
  • Potser jo no sàpiga on anar però si pogués per uns instants obrir els ulls i veure els teus, sens dubte sabria on quedar-me.-Irela Perea-
  • Deixa'm fer-te un petó, d'aquells que mai s'obliden, ni en altres llavis, ni en altres nits, ni en altres vides.-Mind of Brando-
  • Fer-ho tot o no fer res. Conquerir el món o decidir dormir. Puc fer qualsevol cosa, sempre que sigui amb tu.
  • Caminàvem sense buscar-nos però sabent que caminàvem per a trobar-nos.-Cortázar-
  • Encara hi ha temps per imaginar qualsevol cosa, per creure que apareixeràs en qualsevol moment i per creure, fins i tot, que encara m'estàs buscant.-Julio Cortázar-
  • No passa res... segur que demà em creix un altre cor.
  • No és pel que ets sinó pel que transmets. Aquí rau la teva màgia.
  • T'estimo, estiguis on estiguis, i on no estiguis també.-Confesiones Nocturnas-
  • Per a mi l'amor sempre portarà el teu nom.-Edithsme-
  • Si em trobes per algun dels teus pensaments, abraça'm, perquè et trobo a faltar.-Julio Cortázar-
  • La meva estratègia és que un dia qualsevol, no sé com, ni amb quin pretext, per fi em necessites.-Mario Benedetti-
  • Si el bonic fóra pecat, tu no tindries perdó de Déu.
  • Malalt de por em tens bonica. Malalt de por que marxis algun dia, i també malalt d'amor per com et mous i per com camines per la vida. -Edithsme-
  • Només ella fa que el meu cor bategui més fort i més lent al mateix temps.-Edithsme-
  • No sé què dimonis vols, però jo els tinc tots.
  • Que em perdonin els amors vells per considerar aquest com el primer.-Zitla-
  • El primer amor no sempre arriba en ordre.
  • La teva ànima bessona no és algú que entra en la teva vida tranquil·lament, sinó algú que ve a posar en dubte totes les teves coses, que canvia la teva realitat, algú que marca un abans i un després en la teva vida. No és l'ésser humà que tothom ha idealitzat, sinó una persona normal i corrent, que se les arregla per revolucionar tot el teu món en un segon.-M Benedetti-
  • L'amor és cosa de dos, el problema és que hi ha persones que no saben comptar. –Edithsme-
  • També de l'amor s'aprèn. -Gabriel García Márquez-
  • Adormir-te dins l'abraçada de la persona que més estimes. De vegades això és tot el que necessites, i que el món caigui a trossos si vol.
  • Jo vull una com tu però per sempre. Amb els teus mateixos ulls i el teu mateix somriure però que després d'haver-me fet conèixer el cel no em deixi perdut a l'infern.-Edithsme-
  • Donat l'oportunitat de conèixer algú millor, no de tornar on ja et van fer mal. –Cortazar-
  • Si l'amor estreny, no és la teva talla.
  • Jo mai perdo. Allò que tu li dius derrota, jo li dic lliçó, i és part del joc.
  • Els borratxos i els nens diuen sempre la veritat, i amor meu, des que vas marxar sóc meitat i meitat.-Melendi-
  • T’estimo com s’estimen certs amors antics, amb tota l’anima  i sense mirar enrere.- Jaime sabines-
  • Ni la xocolata em sap tan dolça després d'haver besat els teus llavis.-Edithsme-
  • Tu ets l'excepció de totes les meves equivocacions.-Edithsme-
  • Mai estimaràs de la mateixa manera, perquè en cada un dels teus amors deixaràs trossos de tu, obriràs portes diferents i tancaràs finestres. De tots ells aprendràs i amb tots ells et perdràs.
  • Des del primer moment vaig saber que series un error, però tot s'ha de dir, un d'aquells errors que tornaria a cometre. – Edithsme-
  • Tu ets la manera que té el món de dir-me el bonica que és la vida.
  • El cor mai oblida el camí on va deixar els seus millors batecs.
  • M’agrada l’amor de veritat perquè només conec una manera d’estimar.-Mind of Brando-
  • Milions de somriures al món, i el teu és l’únic que em torna boig.-Edithsme-
  • Em van dir que no eres per a mi, i jo els vaig respondre que a mi m’agradaven els reptes.-Edithsme-
  • Amb tu he arribat a tocar el cel quan estava al més profund de l’infern.- Airam-
  • I quan un parell d’ulls t’atrapen, per més que t’hi esforcis per sortir del seu encís no podràs fer-ho.
  • No vull ser com abans, perquè ja ho vaig ser
  • M’agrada l’amor, però l’amor amb bogeria, amb llibertat, sense pors, sense límits i sense lligams.
  • L’única manera que conec de parar el temps és un peto teu. - Edithsme-
  • Diuen que ja ningú s’enamora. Que l’últim romàntic ha mort i que les flors ja no saben de gerros. Diuen que els petons amb els ulls tancats han passat de moda, que les cartes escrites a mà són massa lentes, que agafar-se de les mans és cosa de vells. Diuen que obrir-li la porta a una dona, ja no està de moda perquè ara hi ha igualtat de drets. Diuen que s’ha de pretendre que un no sent res, que si et truquen bé, i si no, també. Diuen que per a tot fa falta una cita, consultar el calendari, la data, l’horari, dos cafès sense sucre i paguem a mitges. Diuen que no hi ha diferencia entre l’amor i el sexe, i que allò d’estimar amb tota l’ànima és només teatre. Diuen que no estimen perquè ens fa por l’amor, i encara que tinguin raó, mai estaré d’acord. Perquè diguin el que diguin, aquí estic jo, escrivint-li a l’amor. Estimant, fent petons, sofrint, morint i ressuscitant; només per estimar de nou.  –Mind of Brando-
  • Tu ets el primer que penso quan m’aixeco i també quan m’adormo. -Edithsme-
  • He experimentat de tot, i  sé del cert que res és millor que estar als braços d’algú a qui estimes.-John Lennon-
  • La meva partida de naixement te la data equivocada perquè el cert és que jo vaig néixer el dia que et vaig conèixer.
  • I quan em preguntis que farem avui, la meva resposta sempre serà la mateixa, estimar-nos.
  • Estimat estómac, perdó per les papallones, benvolgut coixí, dispensa per les llàgrimes. Estimadíssim cor, sento tot el mal que t'he causat. Apreciat cervell... tenies raó!
  • Per temptacions com tu existeixen pecadors com jo.
  • Hi ha moltes maneres de ser feliç. A mi particularment la que més m'agrada és estar amb tu.
  • L'error, si es refereix a tu, resulta massa temptador.- @Pensamentsescrits-
  • En el joc dels petons, m'agrada deixar-me guanyar.
  • Enamorat del meu costat fosc, del meu costat malvat, del costat a qui a ningú li agrada, perquè de l'altre costat qualsevol s'enamora. Enamorat dels meus mals moments, de les meves inseguretats i dels meus defectes, dels meus capricis i ximpleries, perquè del meu costat més seductor i brillant, qualsevol s'enamora. Enamorat de la meva immaduresa, de la meva tossuderia i de la meva impaciència, de la meva part més salvatge i imprevisible, perquè del meu costat passional i irresistible, qualsevol s'enamora. Enamorat de la meva bogeria perquè del meu costat seré, ja t’has enamorat.  -Rosa Vidal-
  • Et dec les millors i potser les pitjors hores de la meva vida i això és un vincle que no pot trencar-se.-Jorge Luis Borges-
  • I de sobte arriba algú que arregla el teu vell gronxador, el pinta de colors, li assegura les cadenes i de cop deixa de fer soroll i comences a volar de nou.
  • Llavors et vaig veure i totes les cançons d’amor van tenir sentit.
  • Tu no saps el desordre d'emocions que em provoca el teu somriure.
  • I el meu cafè preferit sempre serà el dels teus ulls.
  • A la meva pròxima borratxera algú ha de morir; ja sigui el teu record o la meva dignitat.-El viejon de la barba-
  • Millor m’estimo jo, que tu no saps
  • Mai li donis el cor a qui només busca la pell.
  • M’agrada mirar-te quan dorms i preguntar-me perquè he tingut tanta sort. Ara sé que la vertadera tristesa seria no tenir-te i que sense tu em faltaria la part bona de les coses. No voldria fer tard per dir-te quan t’estimo, així, tal com ets, sense canviar-hi res, amb totes les teves fantasies i també amb tots els teus dimonis. M’agrada mirar-te quan dorms i repetir-me d’aquí sóc, aquí pertanyo, no voldria estar en altre lloc. En alguna part de tu em vaig perdre i ara no vull tornar perquè dins les teves abraçades s’escolen totes les meves pors i el món es para en cadascun dels teus petons. No tinc passat, tot comença amb tu i res tindria sentit si els teus ulls entremaliats no incendiessin la meva ànima i el meu cos. Tu ets l’extraordinària manera que té el món d’ensenyar-me a gaudir de la vida. I és per això que no voldria fer tard per dir-te, una vegada més, quan t’estimo. –Edithsme-
  • I arriba un moment en què t’adones, que no és qui et fa girar, sinó qui et centra. No és qui et roba el cor, sinó qui et fa sentir que ha tornat al seu lloc.
  • Per a mi l'amor sempre portarà el teu nom.-Edithsme-
  • T’estimo així, tal com ets, lliure, descarada, real, que no perfecta, i no et voldria d’altra manera. La teva boca és la meva única bogeria i només tu fas que el meu cor bategui més fort i més lent al mateix temps.  Tens l’estranya habilitat de parar el temps quan em mires i fer que no vulgui estar en altre lloc que no sigui molt a prop del teu cos. Tu pintes de colors les meves parets blanques, i els teus ulls obren finestres on només hi havia tapies.  Sempre m’ha costat llegir-te mes que a qualsevol altra i això m’atrau perquè cada vegada que et miro és com si fos la primera vegada. Un somriure teu em col·loca de tal manera que no necessito res més per tocar el cel. M'agrades així, tal com ets,  i no et voldria d’altra manera. –Edithsme-
  • Li he dit al vent que quan no hi sigui, et besi de part meva. –Edithsme-
  • Enamorar-se és mirar dins els ulls de l’altre i que es toquin les animes.-Edithsme-
  • Ja n’hi ha prou! Ens hem d’estimar o ens hem d’ignorar? Organitzem-nos, perquè així no es pot.
  • Ens ha costat molt coincidir per deixar-nos estar ara.
  • I el meu cafè preferit, sempre serà el dels teus ulls.
  • Busca'm quan estranys, fins i tot, aquell no res que hi havia entre tu i jo, fins i tot, quan no trobis ningú que et digui que t'estima. Quan estranys els meus somriures i les meves carícies. Quan enyoris les meves bogeries. Busca'm quan obris la porta i et rebi el silenci. A les hores busca'm, però tingues present que no sé si encara hi serè. - Edithsme-
  • Et desitjaria el millor però ja ho vas tenir.
  • Hi ha errors que saben fer bons petons.-Edithsme-
  • Que tristos els amors a destemps, els no correspostos, els que és moren sense haver estat viscuts, aquells als que alguns anomenen impossibles. -Una noche sin cafe-
  • I de sobte arribarà algú que vulgui ballar amb tu encara que no li agradi ballar, i ho faci senzillament perquè es amb tu i amb ningú més. –J. Luis Borges-
  • Ja arribarà algú que et prengui la raó, algú que et torni la passió, algú que et cusi el cor. Ja arribarà algú a la teva mida, a la teva alçada, algú que gaudeixi amb la teva bogeria i que despulli la teva tendresa. Ja arribarà algú. -Nicolás Andreoli-
  • No sé quantes vides em falten, però en cada una, espero trobar-me amb tu. - Edgar Oceransky-
  • De tots els inferns que he tastat, tu sempre seras el meu preferit perquè els teus petons tenen gust a parts iguals de cel i tambe de foc ardent.-Edithsme- 




XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


  70 frases d'amor130 frases d'amor

300 frases amor   




_________________________


    

 330 frases més boniques

440 frases més boniques 550 frases boniques 660 frases més boniques

 frases per a les dones

  

frases democracia i llibertat  770 frases més boniques

880 frases més boniques  90 frases de mort

Frases aniversari  Frases pares 

frases tristes amor  225 frases amics i amistat

frases positives per motivar  900 frases més boniques

250 frases dones  500 frases amor

150 frases mare  125 frases independència, justícia i llibertat

100 frases esperança  Les mil frases més boniques

100 frases sobre la COVID-19  


   



frases nadal i any nou 2014   frases nadal i any nou 2015

frases nadal i any nou 2016  frases nadal i any nou 2017

155 frases Nadal i Any 2018  frases nadal i any 2019

125 frases nadal i any 2020





1 comentari:

  1. Ja he entrat infinitat de vegades a la pàgina de les frases, i les trobo casi totes encertades i boniques, gràcies

    ResponElimina