Google+ Edithsme: Els Blogs i Jo

3/3/12

Els Blogs i Jo


Veureu, quan vaig descobrir aquest nou curs d'e-formació , “Aplicació dels blogs en l’àmbit laboral” vaig pensar, que caram! Sempre m’han agradat les competències digitals i aquesta és una nova oportunitat per formar-me una mica més. I apa! M’hi vaig llençar de cap. El problema va venir quan vaig rebre el primer material.


Posts, Ginys, witges, gadgets?  Caram! Jo l’únic gadget que coneixia fins ara, era “L’inspector Gadget”. 
Descriptors, Tags, Blogrolls, Fonts RSS ?  Jo per si de cas em quedo amb les fonts de Montjuïc, que de tant en tant regalimen i són de colorets. 
CMS, HTML, pps, xls?   M’hauré equivocat de curs i m’he apuntat a Xinès? 
Feedbacks , ratings, trackbacks, pingbacks?  Home, home! Jo l’únic “ping” que conec és el "ping-pong" i no se’m dona gaire bé. 

Doncs mireu per on, ho he aconseguit! I tal com dic en el meu apartat “Autor”, que de ben segur tots haureu llegit amb molta atenció, ha estat gràcies a la paciència d’un tutor , en Jordi i a la meva tossuderia. I no direu que no ha quedat boniquet el meu bloc! Una mica asèptic, pot ser si però és que el tema de la farmàcia no dona per a més. Però molt polidet. Això si. 

De tota manera, al proper bloc, perquè us amenaço amb fer-ne un altre, li penso posar de tot. Calculadora, un iPod perquè pugueu escoltar música, un Blogger play, per si us avorreixen les meves dissertacions i un calendari. Si pot ser el dels bombers de Barcelona que sempre m’animen el dia. 

De fet, el que intento dir-vos amb tot això és que aquest ha estat un curs d’allò més recomanable. Ben dirigit, amè i entenedor.Tot i que segueixo dient que m’agraden més les nostres fonts de Montjuïc que qualsevol de les altres RSS . 

I perquè vegeu el que pot donar de si aquest curs, us deixo alguns enllaços als blocs que han fet altres companys de curs (demanant anticipadament disculpes per si me’n deixo algun, que després la gent s’ofèn i es perden les amistats )









                                                                       

                                                     

                                                       

                                                                                                
                                                      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada