Google+ Edithsme: Millo diu que a Catalunya hi ha baralles entre families i amics

9/3/13

Millo diu que a Catalunya hi ha baralles entre families i amics


Estic d'acord amb el portaveu del PP al Parlament, Enric Millo,  quan afirma que Ibarra es va passar "dos pobles" comparant Artur Mas amb Hitler i Mussolini però em permetrà el senyor portaveu que el reny una mica i de pas li digui que vostè també s’ha passat dos pobles a l’assegurar a Catalunya Ràdio, que a Catalunya "hi ha discussions i baralles entre amics, companys de feina i famílies" i que  molts el dia de nadal van decidir no parlar de política.

Home, home senyor Millo, que vol que li digui, naltres el dia de Nadal  tan sols  ens vam barallar per qui es menjava l’últim bunyol i per qui es quedava amb l’última porció de tarta. I pel que fa a política, de fet va ser el tema principal i és curiós perquè acabat el dinar, el vi i el cava, tots vam estar d'acord en una cosa...que aquestes eleccions catalanes havien estat les més brutes de la història. I també vam coincidir en una altra cosa, que el PP va tenir un gran paper en aquella tragicomèdia catalana.


Jo crec personalment que el que passa, és que vostè ha de viure a la part alta de Barcelona i jo a la de Gràcia i és per això que mirem Catalunya des de punts diferents.  Potser al seu barri hi viuen més del PP i no és estrany que a les hores, el dia de Nadal,  es barallin entre vostès per qui ha de netejar el pati. Però no extrapoli senyor Millo perquè al meu barri tot i tenir els jardins menys cuidats, tots convivim sense cap problema i cadascun es neteja la part del pati que li pertoca i ens importa un rave a qui coi voti el veí o amb qui passeja la sogra. De fet als balcons del meu barri conviuen amb notable harmonia tant les estelades com les banderes de la pàtria. I ni ens barallem ni ens discutim per tal estupidesa. Allà cadascú amb la seva consciència. Com veu senyor portaveu del PP,  al meu barri només dialoguem i això si, de pas i de tant en tant,  deixem verds als que com vostè volen buscar confrontació on no n'hi ha per tal de tindré el seu minut de glòria ( i això dit amb tot el respecte que em mereix la seva persona). Quan vulgui en podem parlar davant d'una cervesa ben freda.  

I és per tot això que personalment li agrairia que deixés de posar maranya on tan sols hi ha una creixent migranya per tanta estupidesa com ens arriba d'Espanya.

I aprofitant la ben entesa d'aquesta conversa tan grata em permetrà també que li digui senyor Millo,  que són precisament declaracions com les seves,  las que alimenten amb més benzina la foguera que ens arriba desbocada d'Espanya  i atempta des de qualsevol punt de vista la convivència pacifica dels qui com jo només ens barallem el dia de Nadal per l’últim bunyol o l’ultima porció de tartà.

Un plaer parlar amb vostè, senyor Millo i faci bondat.


                                         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada