Google+ Edithsme: El bisbe Taltavull diu que L’església catalana estaria al costat del poble català, si aquest optés per independitzar-se

15/10/12

El bisbe Taltavull diu que L’església catalana estaria al costat del poble català, si aquest optés per independitzar-se


Llegeixo avui amb sorpresa a el Periódico  que el bisbe auxiliar de Barcelona, Sebastià Taltavull, en declaracions a Catalunya Radio, assegurava que,

L’església catalana estaria al costat del poble català, si aquest optés per independitzar-se d'Espanya.

Caram amb el bisbe! El meu agraïment i el meu respecte.
Després d'això crec que em plantejaré seriosament  tornar els diumenges a escoltar missa. Sempre i quan el que la oficií sigui el bisbe Taltavull.  I tot això després que fa deu dies els bisbes espanyols ens acusessin d'amorals  culpant-nos de la desintegració d'Espanya!
Això senyors meus,  més que una quimera, és un Miracle!
El bon bisbe, va precisar també que,

Aquest suport de l’església catalana a la independència es produiria sempre que el procés de secessió fora democràtic i pacífic.

Això mateix  penso jo, senyor bisbe!
I per si això no hagués quedat prou clar o prou ben entès, va afegir que,

La conferencia Episcopal Tarraconense, que agrupa tots els bisbes catalans, recolza que es consulti el poble català sobre el seu futur

Apa i Olé!
I per últim va assegurar que,

La doctrina social de l’Església reconeix el dret dels pobles a la independència

I això ja ho ha dit algú als bisbes espanyols?
De tota manera i com he dit abans Caram amb el bisbe! El meu agraïment i el meu respecte. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada